wtorek, 10 maja 2011

Nie uciekaj od lektury! - tej budowlanej;)

autor: Ośka
Witam siedzących wieczorkiem przy kompie - jak mawiają młodzi;)
No tak, piszę i piszę, ale czy to ktoś przeczyta?
Jeśli choć jednej osobie coś da ten post - to ok!
Mam zamiar podzielić się swoim doświadczeniem w kwestii dobrej lektury tematycznej, czyli wszystko o budowie domu. Czy będzie to zagadnienie o domu antyalergicznym, czy pompach ciepła, a może tarasach na ziemi lub na dachu, i jeszcze wiele innych, wszystko to nie tylko znajdziecie w internecie ale też w prasie. Bo przecież czasami wygodniej w kocyku, na fotelu czy kanapie usiąść z gazetą w ręku... Ja mam takie przyjemne chwile w swoim życiorysie - i Wam też polecam. Spędzałam je przy lekturze miesięcznika dla budujących i remontujących - Budujemy Dom. Polecam, bo naprawdę ja dużo z tych materiałów skorzystałam przygotowując się do budowy. Aaaa - kto nie czytał moich postów wcześniej, ten nie wie, że budowałam systemem gospodarczym. Musiałam więc bardzo często być - dla swojego dobra, "specjalistą" przy "specjalistach".
Dla znudzonych lekturą papierową wspomnę, że ten poradnik ma też swoją stronę internetową (jak znane - Murator czy Ładny Dom).
Jako ciekawostkę podam (nie wiem czy dzisiaj też jest to możliwe), że otrzymywałam to czasopismo za darmo - pewnie dlatego tak miło mi się czytało? :)
Pozdrawiam wszystkich zaczytanych!!!

Brak komentarzy: